2015. április 18., szombat

4.rész -Igazságtalan.


-Majd én adok valamit ami felmelegít...-simított végig az arcomon, s pár másodpercen belül újra karjaiban találtam magam- A Horan ölelés a legmelegebb. -kuncogta-
Hiába volt a teste nedves, ölelését kellemesnek, s melegnek éreztem. Nem sokáig maradtunk így, de igazából nagyon jól esett.
-Köszönöm. -mosolyogtam rá, majd végleg bevetettem magam a vízbe-
Niallel nagyon jól elszórakoztunk a medencében, de egy kis idő után ismét fázni kezdtem, s emiatt bementünk. Visszaöltöztünk a tiszta ruháinkba majd lesétáltunk a lépcsőn. Kiabálást hallottam a nappaliból, ezért azonnal oda indultam.
-Szerintem meg csak a hírnevünkre pályázik!! -kiabált Louis- 
-Nem is ismered őt Louis! -akadt ki Harry-
-Elég volt látnom, ahogy Niallel viselkedik! És veled is csókolózott nem Harold? Mert nekem ezt mondtad tegnap! Játszik veled, hát nem látod?? Egy ribanc.
Nem bírtam tovább. Bementem hozzájuk. Elhiszem, hogy Louis szereti Harryt, de nem fogom hagyni, hogy így beszéljen rólam. Mint egy lotyóról. Pont velem beszél így? Sosem volt még barátom sem. Louis undorodva kapta rám tekintetét, majd visszanézett Harryre.
-Remélem majd észreveszed te is, hogy ki is kettőnk közül a "rossz". -vetette oda a göndör fiúnak, majd kiviharzott a nappaliból, s a szobájába sietett. -
Döbbenten, s egyben dühösen álltam a fiúk előtt. Nem értem, hogy Louis miért gondol ilyeneket. Én csak barátkozni akarok Niallel. Helyes és aranyos srác, de nem érzem azt, hogy köztük több lenne, mint barátság. Nem mondom, hogy soha nem is lesz, mert ha mélyen magamba nézek, magam is meglepődöm, de nagyon vonzónak, de egyben édesnek, és barátságosnak látom őt. Viszont mivel csak most ismerkedtünk meg, kétlem, hogy azonnal kapcsolatba kezdenénk. Alig ismerjük egymást. És még ott van Harry is. Elég jól ismerem ahhoz, hogy tudjam, nem támogatná, ha egy nagyon közeli barátja lenne a pasim. Harry... Miért mondta el Louis-nak a csókot? Azonnal rá kaptam a tekintetem. Gyönyörű zöld szemeivel az enyéimbe nézett, s lassan felállt. Kitárt kezekkel indult meg felém, hogy meleg ölelésébe zárhasson, de nekem erre most nincs szükségem.
-Miért mondtad el neki azt a csókot? Hm? -vontam kérdőre kissé felemelve a hangom-
-Mert a legjobb barátom, és mindent elmondok neki. -válaszolta, s kezeit maga mellé engedte le.-
-Nem érdekel, hogy a legjobb barátod Harry! Úgy nézett rám, mintha egy utolsó ribanc lennék, akit épp most hoztál el a sarokról. -hangom kezdett hisztérikussá válni- Nekem még barátom sem volt Harry! Bármit a fejemhez vághatna, csak ezt nem. Ez az egyetlen dolog, ami teljes mértékben igazságtalan! -kiabáltam, s a könnyeim már marták a szemem, de nem engedtem ki őket.-
-Emily. -suttogta mögöttem Niall-
A fejem felé fordítottam, s csillogó kék szemeibe néztem. Nem tudom eldönteni, hogy mit is láttam azokban a gyönyörű tengerkék szemekben. Tulajdonképpen ötletem sincs arra, hogy mire is gondolhatott most. Közelebb lépkedett hozzám, s csuklómnál fogva húzott fel az emeletre. Egyenesen a szobájába mentünk, s ő helyet foglalt az ágyon. Mikor már készültem mellé ülni elkapta a derekam, s az ölébe húzott. Karjai derekam köré fonódtak, s szorosan magához ölelt.
-Niall én nem akarlak kihasználni. -suttogtam- Esküszöm. Sem téged, sem Harryt. Tudom, hogy nem ismersz még engem, de kérlek higgy nekem. Én nem vagyok olyan lány.. Sosem tudnék bántani senkit.. és... -mondtam egy szuszra, de nem tudtam befejezni, mert Niall a számra tapasztotta puha kezét-
-Én nem ítéllek el úgy, hogy nem tudom az előzményeket. Biztos van magyarázat arra a csókra. És igazából nem értem, hogy mi a baja Louis-nak a viselkedéseddel. Kettőnk közül én vagyok az aki jobban közeledik a másik felé.
-Annyira jó ember vagy. -súgtam-
Ennyire pozitívat még sosem csalódtam senkiben. A Szöszi arcán azonnal megjelent egy nagy mosoly.
-Csak ezt szerettem volna. Most fontosabb, hogy beszélj Harryvel. -nyomott egy puszit az arcomra, majd elengedett.-
Erőt vettem magamon, s kisétáltam a szobából. A göndör barátom szobájához mentem, s kopogás nélkül be is nyitottam. Harry az ágyon üldögélt a padlót bámulva. Becsuktam magam mögött az ajtót, s elé álltam. Fejét lassan emelte fel, de végül tekintetünk összeakadt. Hirtelen felpattant az ágyról.
-Nagyon haragszol rám amiért elmondtam a csókunk? -kérdezte szomorúan-
-Nem haragszom Harry, csak nem értem, hogy miért tetted. Azt hittem, hogy csak szeretethiányod van, és azért csókoltál meg. Vagy több van a dologban? Kérlek tisztázzuk ezt végre.
Egyrészt valamiért reménykedtem benne, hogy nem csak szeretethiány volt, hanem úgy igazából meg akart csókolni. Olyan régóta ismerem már őt, és szeretem. Ő az a fiú akinek bármikor igent mondanék, még ha a barátságunkat is tönkre tenném ezzel. Na jó, ez azért túlzás. Mindenképp csak úgy jönnék össze vele, ha a barátságunk megmaradna bármi is történjék. Másrészt viszont, néha úgy is éreztem, hogy jobb nekünk így, hogy csak barátok vagyunk. Nem hiszem, hogy el tudnám viselni azt a távolságot ami köztünk lenne a turnéi alatt. Nagyon sok dolog lenne amivel meg kéne birkóznunk a kapcsolatunkért. Harry arcát fürkészve vártam a választ.

-Harry szemszöge-
Lefagytam. Most mit kéne mondanom neki? Elmondjam, hogy belé szerettem, de mégis eljöttem? Vagy titkoljam el, és azt mondjam, hogy mindent elmondunk egymásnak Louis-val és csak emiatt tettem most is így? Ez a két választási lehetőségem van. Ha most eltitkolom előle akkor szenvedni fogok továbbra is. Viszont ha teljesen kitálalok neki, sem biztos, hogy ő is érez valamit irántam. És, ha esetleg érez valamit sem biztos, hogy szeretne egy ilyen bonyolult kapcsolatot, s én ezt nem is kérhetem tőle. Ha pedig nem is érez semmit, még a barátságunkat is tönkre tehetem vele. Most döntenem kell. A szívem azt súgja, hogy el kell mondanom neki, de az agyam megálljt parancsol.
-Mit érzel irántam? -tette fel a legrosszabb kérdést.-
Nem mondhatom el neki, hogy szeretem. Nem tehetem tönkre se a barátságunkat, se az életét ezzel. Ez a jó döntés.
-Szeretlek.. Mintha a húgom lennél. -nyögtem ki bizonytalanul a legnagyobb hazugságot.-
-Teljesen biztos vagy ebben Harry? -nézett újra szemeimbe csalódottan (?) -
-Nem. -vágtam rá azonnal, gondolkodás nélkül.-
Gratulálok Harry. Ismét megcsináltad.
-Látom magad sem tudod a választ. Gondolkodj el rajta, és ha eldöntötted magadban is, akkor gyere a szobámba és mond el.
Lassan megfordult, s a saját szobájába ment. Egy nagy sóhaj kíséretében terültem el az ágyon, s gondolkodni kezdtem. Az elmélkedésem nem tartott sokáig. Sosem tudtam megoldani a problémáim, s ilyenkor elmentem inni. Nem vagyok rá büszke, de nem találtam jobb megoldást, így hát elmentem a kedvenc báromba.

-Emily Woods-
Mire beesteledett már teljesen átgondoltam mindent. Nem fogok idegeskedni amiatt ami ma történt, s nem is gondolok rá. Kikeltem az ágyamból, s a nappaliba mentem. Leheveredtem a fotelbe, s kócos hajamba túrtam. A TV-t kezdtem kapcsolgatni, de semmi érdekes nem ment benne. A bejárati ajtó kinyílt, s Harry tántorgott be rajta. Odaszaladtam hozzá. Kezeim közé vettem puha arcát, s vizsgálni kezdtem.
-Harry, jól vagy?
Szemei sötétek voltak. Sosem láttam még őt így. Lassan végig mérte egész testem, s vigyorogni kezdett. Az ajtót becsukta, majd neki tolt engem, s fölém tornyosult.
-Mondtam már, hogy mennyire szexy vagy? -suttogta, már szinte a számba, olyan közel volt.-
Az alkohol szaga megcsapott, s fintorogva toltam el magamtól Harryt.
-Te ittál. Menj fel és aludd ki magad.
-Nem vagyok részeg. Csak egy ici-picit ittam. Nem akarok aludni.
-Harry. Aludni fogsz és kész. Nincs vita! 
-Jólvan. -sóhajtott-
Nagy nehezen, de felsegítettem a szobájába és az ágyba fektettem. A cipőit levettem róla, majd gondosan betakargattam.
-Nem akarsz bebújni mellém? -kérdezte csukott szemekkel-
-Aludj Harry. -suttogtam, s egy lágy puszit nyomtam az arcára-
Arcán egy apró mosoly jelent meg, majd pillanatokon belül már csak halk szuszogását hallottam. Olyan aranyosan aludt. Még egy utolsó puszit nyomtam az arcára, majd a saját szobámba mentem. 
-Hát te? -kérdeztem meglepődve mikor megpillantottam Niallt az ágyamon ülve-

Na hát itt lenne a rész:) Nagyon sokat késtem vele, amit nagyon sajnálok.:( Rengeteg rossz dolog történt velem, de most már kezd minden helyre állni:)Nagyon szépen köszönöm az 1200+ oldalmegjelenítést és a +4 feliratkozót *-* Remélem ez a rész elnyeri a tetszéseteket és lesztek olyan kedvesek, hogy hagytok nekem véleményt/kritikát/visszajelzést. :)Tényleg mindent nagyon köszönök és most már át fogok állni a heti 1 részre:)

6 megjegyzés:

  1. Jujj de jó*---*♥ istenem gyorsan hozd a következőt.. :)

    VálaszTörlés
  2. Ahhhhw. *-* Egyszerűen imádom! :3 Siess a kövivel! <3 :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik:) Ha minden jól megy holnap este már olvashatod:)

      Törlés