2015. május 5., kedd

1. Díj

Köszönöm a díjat Nikoletta Solti. :)

Szabályok:
-Írd ki kitől van a díj
-Írj magadról 10 dolgot
-Válaszolj 10 kérdésre
-Írj 10 kérdést
-Küldd tovább a díjat.

10 dolog magamról:
1. Jelenleg a kedvenc blogom a Frat Boy című blog.
2. Nagyon szeretek olvasni.
3. Nem szeretek a középpontban lenni.
4. Nyelvi előkészítős gimnáziumba járok.
5. Nagyon szeretek írni, de véleményem szerint még rám fér a gyakorlás.
6. Ez eddig a 2. blogom.
7. Nehezen bocsátok meg, ha egy barátom kiszúr velem.
8. Félek a sötétben egyedül.
9. Ed Sheeran a kedvenc férfi énekesem.
10. 4 évig Thai boxoltam.

10 válasz:
1. Miben érzed magad tehetségesnek?
-Úgy gondolom, hogy a sportokban jó vagyok.
2. Mi inspirál a blogolásban?
-Talán az, hogy mindig is imádtam írni. Már az Általános iskolai éveimben is, amikor még alsós voltam. Emlékszem, hogy több mesét is írtam akkor, amik a mai napig megvannak még.
3. Milyen stílusú történetet, könyvet olvasol szívesen?
-Szívesen elolvasok mindent.
4. Hány olyan ember van, akiben jól megbízol?
-Talán 1. Nagyon nehezen lehet elnyerni a bizalmam.
5. Mit próbálnál ki, ha bármit kitudnál?
-Szabályok nélküli életet.
6. Véleményed szürke 50-ről ?
-Nem olvastam. Nem az én műfajom.
7. Céljaid az életben?
-Német és Angol felsőfokú nyelvvizsgát letenni. -Megtanulni franciául. -Sikeresen érettségizni. -Kiköltözni Angliába. -Jól fizető állást találni. -Családot alapítani. -Boldogan élni.
8. Kedvenc blogod?
Frat boy, Just be FREE
9. Mit csinálsz szabadidődben?
-Szívesen hallgatok zenét, lovagolok, sétálok, olvasok.
10. Hallgatsz mások véleményére?
-Igen. Nagyon fontos nekem, hogy mindenkinek megfeleljek, és az is amit csinálok.

10 kérdés:
1. Mi az ami igazán fontos számodra?
2. Mi az, ami mindig meg tud nyugtatni?
3. Miért kezdtél el blogot írni?
4. Hány blogod volt eddig?
5. Sportolsz valamit?
6. Szeretsz egyedül lenni? Miért igen/nem ?
7. Ha bármit kívánhatnál, mi lenne az?
8. Van valami visszatérő álmod?
9. Szeretnél valamikor majd az írással foglalkozni?
10. Ki a kedvenc blog, illetve könyv íród?

Akinek küldöm a díjat:
Just be FREE
Special love forever
Ne nézz vissza, éld az életed

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése